Uutisia Pohjoismaista
Mars News
News article detail image

SNICKERS®, MARS®, MILKY WAY® ja MINIS® tuotteista voi mahdollisesti löytyä muovinpaloja

01.29.2019

Tuotteet

Tämä on yksittäinen tapaus ja koskee ainoastaan taulukoon merkittyjä Alankomaissa valmistettuja tuotteita. Varotoimenpiteellä ei ole vaikutusta muihin suklaatuotemerkkeihin, pakkaustyyppeihin tai patukkakokoihin eikä muissa tuotantolaitoksissa valmistettuihin tuotteisiin, joita on vähittäismyynnissä.

Tähän mennessä Mars on vastaanottanut ainoastaan yhden kuluttajavalituksen Saksasta. Suomessa emme ole tähän mennessä vastaanottaneet yhtään valitusta.

Kuluttajat, joilla on taulukossa mainituilla erätiedoilla SNICKERS®, MARS®, MILKY WAY® tai MINIS® tuotteita, kehotetaan jättämään tuote syömättä. Nämä tuotteet voi palauttaa Mars Finlandille. Lähetys on maksuton (postimerkkiä ei tarvita). Hyvitämme ostoksen. Lähetysosoite on
Mars Finland Oy
Asiakaspalautus
tunnus 600266
00531 Helsinki

Mahdollisissa kysymyksissä neuvoo Mars Finlandin kuluttajapalvelu (klo 9-12) puhelimitse 0800 92258, Verkkolomake: mars.fi > Kuluttajapalvelu Suomi

TUOTETIEDOT SEURAAVALLA SIVULLA

Vain alla olevat tuotteet on takaisinvedon piirissä. Tärkeää on huomioida pakkauksen paino (g)

Kaupan yhteydenotot ja lisätiedot

Mars Finland Oy, asiakaspalvelu p. 09 773941 (arkisin 8-16)
sähköposti: mf.asiakaspalvelu@effem.com

Median yhteydenotot
Ylva Freiesleben, Nordic Corporate Affairs Manager, Mars Nordics
p. +45 4324 5100
sähköposti: media.nordics@effem.com

Mars Finland Oy pahoittelee tapauksesta asiakkaillemme aiheutunutta vaivaa. Meille on ensisijaisen tärkeää, että kuluttajat voivat luottaa tuotteidemme laatuun. Esitämme vilpittömän anteeksipyyntömme kaikille tapauksen piiriin kuuluvia SNICKERS®, MARS®, MILKY WAY® tai MINIS® -tuotteita ostaneille asiakkaille.

Mars Finland Oy