Mars News
News article detail image

Mars Finland kuudes Suomen parhaat työpaikat –vertailussa

01.29.2019

Mars Finland oli mukana Suomen parhaat työpaikat tutkimuksessa jo seitsemännen kerran. Tänä vuonna Mars oli listalla kuudentena. Ensimmäisinä vuosia Mars osallistui tutkimuksessa yleiseen sarjaan (yli 50 työntekijää), mutta viimeiset kolme vuotta toimintaa on arvioitu haasteellisessa pienten organisaatioiden sarjassa (15-49 työntekijää).

Arvioidaan yrityksen toimintaa missä sarjassa tahansa, oli tämä jo viides kerta kun Mars Finland sijoittuu kahdeksan parhaan työpaikan joukkoon. ”Sijoitus vahvistaa tunteen, joka itsellänikin on, työpaikallemme on mukava saapua ja työskennellä” iloitsee Jukka Nokelainen, Mars Finlandin maajohtaja.

Mars Finland on osa pohjoismaista Mars Nordics –liiketoimintayksikköä. Mars Nordicsissa panostetaan innostavan ja riittävästi haasteita tarjoavan työyhteisön luomiseen, työntekijöihin luotetaan ja positiivisia asioita vahvistetaan. ”Pohjoismaiset kärkipään sijoituksemme ovat upea saavutus. Olemme erityisen ylpeitä GPTW -vertailun kärkisijoituksistamme Fast Moving Consumer Goods, FMCG –yritysten joukossa.” toteaa tammikuussa Mars Nordics liiketoimintayksikön johtajana aloittanut Annette Zeipel.

Mars menestyi myös vuoden 2014 ”Parhaat monikansalliset työpaikat Euroopassa" sekä ”Maailman parhaat monikansalliset työpaikat” –vertailuissa. Listalle pääsee vain 25 parasta monikansallista yhtiötä. Nämä yhtiöt erottuvat joukosta, koska ne ovat luoneet yhtenäisen, luottamukseen perustuvan yrityskulttuurin yli kansallisten rajojen, tiivistää GPtW. Tutustu Marsin yksiköiden kansainvälisiin sijoituksiin http://www.greatplacetowork.fi/best-companies

Great Place to Work® määritelmän mukaan ”Hyvä työpaikka on sellainen, jossa työntekijät luottavat organisaationsa johtoon, ovat ylpeitä siitä mitä tekevät ja nauttivat työtovereidensa kanssa työskentelystä.” Tutkimukseen osallistui tänä vuonna 153 organisaatiota, joissa työskentelee yhteensä noin 46 000 työntekijää.

Seuraa meitä: facebook.com/mars, twitter.com/marsglobal, youtube.com/mars, linkedin.com/company/mars